SZÉPSÉG - DIVAT - EGÉSZSÉG

Testre szabott divat

A fennállásának 80. évfordulóját ünneplő QUELLE egy hagyományos német múlttal rendelkező vállalatból nemzetközi céggé nőtte ki magát. A csomagküldő tevékenységét az utóbbi másfél évtizedben Közép- és Kelet-Európára koncentrálta, ahol ez idő alatt 30%-os piaci részesedést harcoltak ki. A cég jelszava “Velünk a luxus nem luxus”. Őszi/téli főkatalógusában kétszer annyi nemzetközi márka található meg, mint az előző években. A katalógus megjelenése alkalmából a QUELLE a Budapesti Olasz Intézet dísztermében divatbemutatót tartott. A kifutón megjelenő szelekció jól mutatta, hogy a cég a minőségi, nagy értékű, hordható divat mellé tette le a voksát.

Időtlen szépség

Manapság a reklámok egyfolytában a fiatalság nimbuszát erősítik. Ám a hétköznapok azt igazolják, hogy a szépség nem ismer korhatárt! A Dove is ezt a gondolatot akarja erősíteni, hiszen a márka kampánya a valódi szépségért folytatódik. A programot olyan elemekkel egészítették ki, mely elsősorban a 45 év feletti hölgyekhez szól. Közvélemény-kutatási adatok igazolják, hogy ennek a korosztálynak 87 %-a úgy érzi, túl fiatal ahhoz, hogy öregnek tartsák. A Pro-Age termékcsalád kiváló készítményei nekik készültek. A Dove Pro-Age kampány célja, hogy új szemléletet valósítson meg az anti-aging kategóriában. Az érett hölgyek számára a negatív és szorongásokkal teli életvitel helyett egy elfogadó és reményekkel teli életstílus lehetőségét ajánlja fel.

Órabemutató celebekkel

A “ketyegők” évszázadok óta nem csak azért állnak az érdeklődés középpontjában, mert mutatják az időt, hanem a divatot is mindig követik. Nem csoda, hogy az olasz luxusórák bemutatójára számos gyűjtő és sztár is elfogadta a meghívást. Az “órabolondok” a Várbeli Rivalda étteremben, mintegy 151 millió forint értékű vitrinbe rejtett ékszer között sétálgathattak, cseveghettek. A beszélgetések során kiderült, hogy kedvenc darabját mindenki nagy becsben tartja. Csomor Csilla széfben őrzi egyik luxusóráját, Fodor Zsóka is nagyon megbecsüli öröklött óra-ékszereit, Gianni pedig több értékes karóra tulajdonosa. Pezsgőzés közben a jelenlévők eljátszadoztak a gondolattal, hogy ki melyik Jaeger le coultre márkájú óracsodát venné meg szívesen. Ám abban mindenki egyetértett, hogy egyelőre nem tudna pénzt áldozni a kiállítás legdrágább darabjára. A ládafiában valahogy senkinek sincs otthon, órára szánt 149.000 eurója, azaz 35 millió forintja.

Képaláírás: Gianni és Anita is megcsodálta a luxusórákat

A megnyerő külső záloga

A hölgyek számára mindig vonzó egy alaposan, hibátlanul simára borotvált férfiarc. Az erősebbik nem szépségápoló eszköztárának épp ezért elengedhetetlen kelléke egy jó borotva. A PHILIPS tervezői is tudják ezt, hiszen az általuk megálmodott darabokból már ötmillió darab gazdára talált. Ám a világ vezető borotvagyártójának konstruktőrei évről-évre megküzdenek azért, hogy a cég ezt a címet, rangot megtarthassa. Az elektromos borotvák mindig a legmodernebb technológia felhasználásával készülnek és megfelelő beállítással bármely bőrtípushoz igazíthatók. Az eredmény egész napon át tartó tökéletes simaság. A PHILIPS legújabb, artisztikus küllemű RQ 1000-es borotva-termékcsaládjával megint nagyot “dobott”. Használatuk minden eddiginél alaposabb borotválkozást biztosít, tisztításuk pedig a JetClean rendszerrel rendkívül egyszerű.

Új íz, régi emlékek

A MERCI praliné Németországból több mint négy évtizede indult világhódító útjára. A külön-külön csomagolt csoki-rudacskák gyorsan meghódították az emberek ízlelőbimbóit. A praliné különleges népszerűségének titka a minőségi összetevőkben és a nyolcféle íz nyújtotta élményben rejlik. A Storck cég folyamatosan figyelemmel kíséri a fogyasztók elégedettségét és teszteli az ízlésüket. Gyártóként nagy hangsúlyt fektet arra, hogy csoki - rajongók körében a márka továbbra is vonzó maradjon. A Storck ennek érdekében idén megint egy innovatív termékkel jelentkezett. A MERCI praliné piros és barna változata most habos kakaókrémmel töltve került a boltok polcára. A könnyed íz gyerekkorunk zsúrjainak feledhetetlen pillanatait idézi fel és kedvencünkre, a haboskakaóra emlékeztet bennünket.

dm - drogerie markt

A dm 30 sikeres év után sem áll meg, hanem folyamatosan tovább fejleszti magát - hallottuk a sajtótájékoztatón. Magyarországon 1993-ban nyitották meg az első üzletüket. A termékek kínálata folyamatosan bővült, mára 10.000 árut forgalmaznak. Az üzletek polcain széles választékban találhatók meg a szépségápolás és az egészséges életmódhoz kapcsolódó - bio ökológiai gazdálkodásból származó - termékek, továbbá 150 féle vény nélkül kapható (OTC) gyógyszer is.

Atma Center - a lélek szigete

Az ájurvéda parányi oázisa a belvárosban, a Vigyázó Ferenc u. 4. szám alatt található, a Govinda vegetáriánus étteremmel egy helyen. Ha vágysz egy kényeztető ájurvédikus masszázsra, vagy egy frissítő Agni-jóga órára, akkor ne habozz, hétfőtől szombatig 12 és 21 óra között felkereshetsz bennünket. Szolgáltatásaink mellett részt vehetsz ájurvédikus vagy azstrológiai tanácsadáson is, illetve shopunkban beszerezheted a gyógyuláshoz és szépüléshez szükséges ájurvédikus kellékeket. Az ájurvédikus termékek között a Pukka Herbs család masszázsolajait, étrend-kiegészítő kapszuláit és bio-teáit ajánljuk kifejezetten a figyelmedbe. Mindezek mellett ájurvádikus öngyógyítás vagy masszázs-tanfolyamokon is részt vehetsz.

Elérhetőségeink:

Atma Center életmódközpont
Bp. V. Vigyázó F. u. 4. Telefon: 2691625 Email: info@atmacenter.hu www.atmacenter.hu

Szeretettel: Gauranga Das