OTTHONRÓL - KÉNYELMESEN

Új korszak az online ügyintézésben

Az ELMŰ Nyrt. arra törekszik, hogy minden lehetőségét igénybe véve kapcsolatba lépjen fogyasztóival.

Az elmúlt hónapokban jelentősen bővítették a személyes ügyintézési lehetőségeket és a bevezetett úgynevezett "Mosolykampány" is kedvező visszhangot váltott ki ügyfeleik körében. Talán emlékeznek rá, hogy amikor a fogyasztó ügyük elintézésekor megköszönte az ügyintéző segítségét, válaszként elhangzott: "Nagyon szívesen, mi az Ön mosolyáért dolgozunk." Az ügyfél úgy érezte, az ELMŰ ügyintézőivel valóban személyes kontaktust tudott kialakítani.

A személyes kapcsolatot igénylő fogyasztók mellett azonban, napjainkban folyamatosan megjelenik egy másfajta, egyre bővülő ügyfélkör, amelyik nem igényel személyes jelenlétet ügyei intézéséhez, és amit lehet, szeret a laptopjáról, menetközben, gyorsan, egyszerűen intézni. Ők a 30-40-es úgynevezett menedzserréteg, akiknek fontos a 0-24 óráig elérhető ügyintézési lehetőség, gyors ügymenet, járulékos költségektől mentes ügyintézés (nincs telefonköltség, nincs utazási költség és sorban állás), a helybeli-időbeli kötetlenséget biztosító intézési lehetőség. Ennek érdekében az ELMŰ Nyrt. korszerű ügyintézési lehetőséget fejlesztett ki és a világháló lehetőségeit igénybe véve elindított az elektronikus ügyfélszolgálatát.

A gyakran előforduló ügytípusra alakították ki először a rendszert. Ide tartozik a mérőállás bejelentés, részfogyasztás módosítás, postázási cím módosítás, folyószámla kimutatás, aktuális egyenleg lekérdezés és időpontfoglalás ügyfélszolgálati irodákba. Jelenleg már 25 fajta ügyet lehet Interneten intézni, amely rengeteg időt és postaköltséget takarít meg.

Az elektronikus számla bevezetésével tovább bővült az Internetes ügyintézés. Ezzel a szolgáltatással az ügyfeleik megkímélhetik magukat a nyomtatott számla kezelésével járó kényelmetlenségektől, mentesülnek a havi rendszerességgel érkező számlaborítékoktól, a számlák kezelésétől. Aki igényli, a jövőben kizárólag elektronikus úton kapja meg villanyszámláját, ami kezdetben a DíjNet rendszeren keresztül érhető el. Az ELMŰ Nyrt. széles körben kívánja bevezetni szolgáltatását, hiszen ez a megoldás nemcsak kényelmes és korszerű, hanem környezetbarát és biztonságos megoldást is kínál a fogyasztóiknak. A cég célja, hogy a jövőben minél többen éljenek az online ügyintézés lehetőségével és válasszák a papírmentes elektronikus számlát. Az újdonságok megismertetésére és népszerűsítésére kampányt indítanak.

Az online ügyintézés megfelel a kor elvárásainak, a hazai és nemzetközi trendnek.