BRIEF NAP - BTL KONFERENCIA

A tudatos fogyasztói reklámkerülés és a marketingköltések drasztikus visszafogása idején tért nyernek a BTL eszközök - hangsúlyozták a Kreatív Csoport által szervezett Brief Napon, október 27-én, a Versailles Rendezvényteremben.

Vándor Ágnes (Kreatív csoport) megnyitóját követően a Brand szentesíti az eszközt Kiss Biborka, innováció, integrált ügynökségek, mobilmarketing - Tóth Krisztián, valamint a Web 2.0 térhódítása Magyarországon Szabó Márton és sok más témáról Tábor Viktória, Áncsán Ildikó, Baráth Károly, Lővy András . . . hallhattunk színvonalas előadásokat. A konferencia külföldi előadója, Angliából, (Targetbase/Omnicom), a customer touchpoint management témában egy friss kutatásról számolt be. A tudatalatti mérése a vásárlás helyszínén - sok érdekességet tudtunk meg Steigervald Krisztiántól.

Kerek asztal beszélgetésen is részt vehettünk az E-trendekről, melynek résztvevői Südi György, Simon Zsolt, Csomor Tamás és Kovács Nikoletta voltak. Moderátor: Szigeti Péter.

A következő kerek asztal beszélgetés a BTL hatékonyságának mérésével foglalkozott. Résztvevői: Zsembery György, Kovács Dávid, Pogány András voltak. Moderátor: Kőszegi András.

 A rendezvény záróeseménye az Arany Lollipop BTL verseny díjátadója volt.  

BTL (Below The Line) eszközök esetében az alábbi megjelenési területekről beszélünk: Direct Marketing, DM, Sales Promotion (vásárlásösztönzés), Point of Purchase POP (vásárlás helyén folyó reklám), Eseménymarketing, rendezvények, Kiállítások, vásárok, Személyes eladás, Kapcsolatépítés, közönségkapcsolatok (Public Relations PR), nyomtatványok.