DIVAT - SZÉPSÉG - EGÉSZSÉG

A DOVE HIDRATÁLÁS MÁR A FÉRFIAK SZÁMÁRA IS ELÉRHETŐ

A Dove MEN+CARE termékcsalád bevezetése kapcsán a Dove világszerte felmérést készített arról, vajon a férfiak mennyire érzik jól magukat a bőrükben, mi kell ahhoz, hogy kényelmesen érezzék magukat és mennyire komfortosak egy-egy kényelmetlen szituációban. A felmérés - amely Magyarországon 2009 decemberében 250, 35 és 50 év közötti férfi részvételével zajlott - olyan kérdésekre kereste a választ, mint mennyire fontos a diploma vagy a saját autó ahhoz, hogy egy férfi jól érezze magát a bőrében, és például zavarba jönnek-e a férfiak, ha útbaigazítást kell kérniük, tömeg előtt kell beszédet mondani, vagy női higiéniai termékeket kell vásárolniuk a partnerük számára. A magyar férfiak általában jól reagálnak a kényelmetlen szituációkra, de a megkérdezettek 85%-a retteg például attól, hogy gyermeke az utcán hisztizni kezd. 59%-uk fél tömeg előtt beszélni és 46%-uk nem szívesen táncol nyilvános helyen. Ez a két szituáció vetekszik az ejtőernyőzéssel, amelyet a válaszadók 64%-a értékelt kényelmetlen helyzetnek. Magyarországon a termékcsalád nagykövete Till Attila, aki 3 gyermekes édesapaként saját bevallása szerint jól érzi magát a bőrében. Till Attila több olyan helyzetet átélt már, amilyenekkel a felmérés során a válaszadók találkoztak. A saját komfortzónáját ért kihívásokról, a kényelmetlen helyzetekre adott válaszairól rövid filmekben mesél a május elején induló www.dovemencare.hu honlapon, ahol az érdeklődők még többet megtudhatnak a termékekről és tesztelhetik a komfortzónájukat, hogy kiderüljön, ők mennyire érzik magukat kényelmesen a bőrükben.

SUGARBIRD 2010-ES TAVASZI-NYÁRI EXCLUSIV DIVATBEMUTATÓ

Nagy érdeklődést keltett ez a divatbemutató, melyen sok magyar média sztár, többek között Gallusz Niki, Szorcsik Viki, Benkő Dániel, Kiszel Tünde, Zsidró Tamás, a Hooligans-os Endi,Rába Timi, Bencsik Tamara, Koós Réka, Ádok Zoli, Peller Mariann, Labanc Lilla, Tóth Vera...és természetesen a négy szépség a Covergirls lányok: Zimány Linda, Bódi Sylvi, Dukai Regina, Horváth Éva is részt vett.

Dukai Regi kollekciója: A modell-énekesnő kollekciója a nőies, ám kissé laza stílust képviseli. Textíliák, színek, formák és minták sokasága jelent meg előttünk a színpadon. Nem maradhattak el a Regi által kedvelt ruhák sem: a hosszú, majdhogynem földig érő pamut ruhák, a sok színből kombinált oldalt húzott miniruhák.

Zimány Linda kollekciója: A bemutatott kollekció Lindára jellemző fiatalos, bohókás, lendületes dinamizmussal volt tele. A fényes-, lakkhatású de lehelet vékony nyári anyagokból készült szellős, kényelmes sportos kollekció mellett virág-kitűzőkkel díszített nyári ruhákat is felvonultatott, de mindezek mellett voltak terepmintás felsők és joggingok is.

Horváth Éva kollekciója: Ez a kollekció az Évire jellemző virágmintás, nőies romantikus stílusban született. A pánt nélküli rövid, szűk ruhák, a nőiességet kihangsúlyozó dekoltázsú felsők, miniruhák, tunikák voltak előtérben.

Bódi Sylvi kollekciója: Sylvi a már a nevével fémjelzett csipke kollekcióját belecsempészte a 2010-es nyári ruhákba, felsőkbe, tréningekbe és overallokba is. A nőies stílusú tyúklábmintás limitált ruhái mellett sportosabb felsőket is alkotott, de ezek is a nőiesség jegyében születtek, a strasszos díszítések mellett csipke betétes hátrésszel is egyedibbé varázsolta őket.

Tóth Vera Kollekció: Az énekesnő neve által fémjelzett kollekció végre elérhetővé tette teltebb idomú hölgyeknek is a Sugarbird termékeit. Vera egy fergeteges show-val szórakoztatta a közönséget, amely alatt az énekes nőhöz hasonló idomokkal rendelkező modellek mutatták be a kollekciót, ami hatalmas sikernek bizonyult, ugyanis minden egyes darabját megtapsolta a közönség.

MAGYAR TERMÉK NAGYDÍJAT KAPOTT A STELLA

A Stella cég Lady Stella Olíva Beauty termékcsaládja tavaly megkapta a Magyar Termék Nagydíjat. A díj odaítélésének rövid indoklása szerint: "Különleges vitamin komplex anyagai, az extraszűz olíva olaj biztosítja a tápláló összetevőket. Természetes növényi kivonatokkal és UV-szűrővel rendelkezik. Könnyen felszívódó állományú, jól kezelhető csomagolású és kedvező árfekvésű termék. Népszerűsége a kozmetikusok körében a leghíresebb márkákat is megelőzi." El kell ismerni, a Lady Stella Oliva Beauty termékcsalád tagjai valóban kézreálló, esztétikus csomagolású kozmetikumok. Ami pedig a tartalmat illeti, kellemes illat, finom, nem tapadó konzisztencia. Csak jót lehet mondani a meghatározó összetevő, az olívaolaj és az összetevőkben szereplő egyéb természetes növényi kivonatokról (tengeri alga, zsálya, napraforgó olaj, hamamelisz, homoktövis) is. A Stella cég idén is pályázik a Magyar Termék Nagydíjra, ezúttal hajápolás kategóriában

NAGYSZERŰ INNOVÁCIÓ NŐKNEK

Nagyszabású kiállítást láthattunk a budapesti Erzsébet téren. A rendhagyó tárlat olyan tárgyakra irányította a látogatók figyelmét, amelyek a női mindennapok kellékei, és amelyek a XX. században forradalmi újdonságként törtek be a nők életébe. Gigantikus mosógép, több méteres rúzs, óriásporszívó - csak néhány innováció azok közül, amelyek forradalmasították a nők életét. A köztéri kiállítást az Ariel legújabb innovációja, az Ariel Active Gel kapszula ihlette.

FASHION FLAVOUR

A Trumph fehérneműk és fürdőruhák ismét szemet gyönyörködtető látványt nyújtottak. Nagy sikert arattak a Saxoo London férfiruházat ingei, zakói és nadrágai, a remek kiegészítőkkel. A nézők megcsodálhatták a Guess legújabb táska modelljeit és a Vagabond cipők tavasz/nyári kollekcióját, illetve a Naracamicie olasz ing különlegességeit.