Partner Program – beszerzés és költség kontroll maximális hatékonyság mellett

A tavalyi év során az I-COM Kft a Közép-Magyarországi Operatív Program keretén belül sikeres pályázati anyagot nyújtott be “Integrált, többszintű ellátási lánc és a kapcsolódó szolgáltatási modell fejlesztése” címmel.

A projekt során egy olyan szolgáltatási modellt dolgozunk ki, amely segítségével nagymértékben leegyszerűsödik, és lényegesen költséghatékonnyá válik egy irodaszer- ellátással foglalkozó vállalkozás beindítása és üzemeltetése. A szolgáltatás csomag magában foglalja többek között az I-Com logisztikai rendszerének használati-, árukészletének továbbértékesítési jogát, a kapcsolódó szoftver-szolgáltatások (önálló e-kereskedelmi rendszer, integrált belső elszámoló rendszer, ügyfélszolgálati rendszer), illetve a Just-in-time rendelési rendszer használati jogát. Hasonló szolgáltatási modellről sem hazánkban, sem a tágabb földrajzi régiónkban nincs tudomásunk.

Magyar vállalatként tudjuk, hogy a gyorsan változó üzleti környezetben mennyire fontos fejlődni. Tudjuk, hogy követni a változásokat napjainkban nem elegendő. Előremutató, hatékonyság és gazdaságosság növelő megoldásokat keres mindenki.

Rendszerünk egyszerre:

- gazdaságos, - beszerzései és költségei felett teljes kontrollt biztosító,

- hatékony, - környezettudatos,

- rugalmas, - kényelmes

- testre szabott,

megoldás irodája ellátására.

Hol érhet el Ön megtakarítást?

Az egyszerűsített folyamatok és a költségfelhasználás kontrollja által elért megtakarítás értéket teremt Ön és szervezete részére.

Költség csökkenést ér el:

- élőmunka időben,

- adminisztrációs költségek területén,

- üzemeltetési költségekben,

- szerződött termékek vonatkozásában alacsonyabb árak által,

- ütemezett költségfelhasználással,

- ellenőrzött költségkeret felhasználásával.

Partner Programunk teljesen lefedi az irodaszer rendeléssel kapcsolatos adminisztratív feladatokat és támogatja azok hatékony elvégzését. Automatizált és optimalizált folyamatai, valamint naprakész statisztikái segítségének köszönhetően, Önnek több energiája jut egyéb teendőire!

Partner Programunkkal bármely szervezet, vállalat struktúrájának irodaellátását tudjuk támogatni. Legyen akár centralizált, akár decentralizált szervezete, rendszerünk kiszolgálja Önt és munkatársait!

Szervezete rendelései a szerződésében meghatározott termékkörre vonatkozhatnak, így Ön határozza meg, hogy milyen termékeket rendelhetnek munkatársai. Meghatározhat termékekre, termékcsoportokra vonatkozóan prioritásokat, jellemzőket.

Partner Programunk az Ön számára nem igényel beruházást, ingyenesen rendelkezésére bocsátjuk. Partner Programunk bármely egyéb rendszerrel összekapcsolható, legyen az bármely vállalatirányítási szoftver.

Kényelmes és testre szabott megoldást kínálunk irodája ellátására!

Projekt kedvezményezettje:
I-COM Iroda Kommunikáció Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. 1044 Budapest, Ezred u.2.

Közreműködő szervezet neve:
MAG - Magyar Gazdaságfejlesztési Központ Zrt., 1539, Budapest, Pf. 684.

Az I-COM Kft. fejlesztése az Európai Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásában valósul meg.