VODAFON - T-MOBIL - TELENOR

Korszerű ügyfélszolgálatok, okosított üzletek ...

A három hazai mobiltelefon-szolgáltatónál az előfizetők száma több mint 11 millió. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) jelentése szerint 100 főre 117,1 SIM-kártya jut. A Vodafone piaci részesedése 23 százalék, a Telenoré 32 százaléka T-Mobile-é 45 százalék.

VODAFONE JÖVŐ TAVASZRA BEFEJEZI TELJES MAGYARORSZÁGI HÁLÓZATÁNAK MEGÚJÍTÁSÁT

A Vodafone jövő tavaszra befejezi teljes magyarországi hálózatának megújítását. Vidéken már megtörtént az eszközök frissítése, a fővárosi rendszerek tavaszra készülnek el.

2011. december közepére Budapesten kívül az egész országban felújítják a hálózatot - mondta Beck György, a Vodafone Magyarország elnöke a társaság új budapesti üzletének megnyitóján. Az elmúlt 8 hónapban 16 magyarországi megyében zajlott le teljes mértékben a fejlesztés, ennek során összesen 1500 állomást modernizáltak és 75 újat építettek. Tavaszra a budapesti hálózat felújítása is elkészül. fejlesztéssel a 3G-vel lefedett területeken 14,4 megabitre nő at átviteli sebesség, emellett minden olyan területen elérhető lesz az EDGE adatátviteli technológia, ahol korábban csak GPRS volt. Az elnök elmondta, hogy új budapesti üzletükben 9 gyártó több mint 70 okostelefonja közül választhatnak az érdeklődők, akik a boltban lévő oktatási központban kezdő és haladó szintű, 35-40 perces, ingyenes tanfolyamokon ismerhetik meg az okostelefonok használatát.

Az új Vodafone-képviselet az idén tizenegyedik életévébe lépő cég közel 40 fővárosi értékesítési pontja után az első belvárosi üzlete. A XXI. századi dizájnjegyek alapján megtervezett, innovatív környezetben, kipróbálható mobiltelefonok, mobilinternet, internetmegosztó és a mobil és vezetékes internetkapcsolatot egyszerre kezelni képes Smart Office várja a üzletfeleket. Az üzlet teljes körű szolgáltatást kínál a vásárlástól, a feltöltésen át az ügyfélszolgálatig bezárólag. A környék nemcsak a turizmus, de az üzleti élet egyik központja is, így a Vodafone felkészült a vállalati ügyfélkör kiszolgálására is, többek között külön tárgyaló áll az üzleti partnerek rendelkezésére.

A Vodafone által lefedett területek felén már elérhető a 2 megabit/sec feltöltési sebesség (azaz UL sebesség vagy HSUPA), amely az V. kerületben is élvezhető, így a web és és online alkalmazások a korábbiaknál sokkal kedvezőbben használhatóak.

 

VÁSÁRLÓI ÉLMÉNYEK A VADONATÚJ T-PONTOKBAN

Új üzletkoncepció jegyében, rendkívüli akciókkal nyílik meg a Telekom termékeit és szolgáltatásai innovatív környezetben bemutató, megújult T-Pont üzlet.

A budapesti Mammut I. bevásárlóközpont második emeletén szerda este megnyílt T-Pont több mint egy új üzlet: látványvilágában és kialakításában is egyedi megoldásokkal rendelkező üzlet ügyfélbarát módon, “kézzel fogható”, tesztelhető közelségben mutatja be a T-Home és a T-Mobile termékeit és szolgáltatásait, a legújabb okostelefonokat, tableteket – még több információt, plusz tartalmakat nyújtva az érdeklődőknek.

Az ügyfelek mind jobb és kényelmesebb kiszolgálására tervezett modern, átlátható és letisztult üzlet újszerűségére jellemző, hogy a nemzetközi együttműködés eredményeképpen, a Deutsche Telekommal közösen megvalósított üzlet mintaként szolgálhat a vállalatcsoporton belül további üzletek kialakításához.

Az új üzletkoncepció jegyében megújult T-Pont innovatív jellegét tovább erősíti, hogy a megvalósítás során nagy hangsúlyt helyeztek az ügyfelek minél szélesebb körű interaktív tájékoztatására. Az egymástól jól elkülönítetten megjelenített képernyőkön és készülékeken elérhető információ mellett igazi újdonságként az üzlettér falán 10 méteres LED falat alakítottak ki, amely rendkívül attraktívan és érthetően mutatja be a T-Home és a T-Mobile termékek és szolgáltatások értékeit, a legújabb ajánlatokat, ezzel is segítve az ügyfelek tájékozódását és döntését.

Az érdeklődők a kellemes és vonzó környezetben többek között megtapasztalhatják a T-Home IPTV szolgáltatás – a hagyományos tévézéshez képest – új tévézési élményét, valamint átélhetik a mobil szélessáv nyújtotta előnyöket.

TELENOR AZ ELMÚLT TÍZ ÉV LEGJELENTŐSEBB FEJLESZTÉSEIT VALÓSÍTJA MEG

A Telenor az idei évben a hálózatának korszerűsítése mellett megkezdi a teljes üzlethálózatának átalakítását is, amit a cég "az elmúlt tíz év legjelentősebb, a teljes értékesítési hálózatot érintő fejlesztésének" nevez.

Az új elrendezés hasonlít az Apple hivatalos boltjaira, az eladók és ügyintézők többé nem egy asztalsor túloldalán ülnek, hanem a vevők és érdeklődők között dolgoznak majd. A bemutatott termékek helyett már nem csak működésképtelen készülékházak vagy üres dobozok sorakoznak a polcokon, hanem kipróbálható eszközök: ezeket kézbe véve ráadásul intelligens érintőképernyőkön azonnal megjelenik minden fontos információ az adott készülékről, melyeket mi is tovább finomíthatunk. Ha egyszerre két készüléket veszünk le a tartóról, a képernyőn egymás mellett jelennek meg a tulajdonságok a könnyű összehasonlíthatóság érdekében.

“Fő célkitűzésünk az idei évre és az előttünk álló időszakra, hogy kiváló minőségben tegyük elérhetővé ügyfeleink számára a legújabb szolgáltatásokat és ezzel újfajta élményben részesítsük őket. Ennek érdekében újítjuk meg hálózatunkat, s vezettük be Hipernet portfóliónkat, mely gyorsabb internetezést biztosít előfizetőink számára. Hálózatfejlesztésünk fontos mérföldkőhöz érkezett a múlt héten, amikor Budapesten és környékén 637 bázisállomás átállításával elérhetővé vált a 42 Mbps névleges maximális letöltési sebességű internetkapcsolat. Az új hálózat országos kiépítése most a Dunántúlon folytatódik, s az összesen mintegy 6000 állomás cseréjével járó munkálatok befejezését követően minden olyan városban biztosítani tudjuk majd a 42 Mbps-os névleges maximális letöltési sebességet, ahol 3G hálózat rendelkezésre áll. Az állomások kapacitása is megkétszereződik: a továbbiakban több ügyfél egyidejű, jobb minőségű és stabilabb kiszolgálására lesznek alkalmasak. Hálózatunk a fejlesztés során 500 új bázisállomással bővül, melyek hozzájárulnak a beltéri lefedettség javulásához. Mindezeknek a lépéseknek köszönhetően azok az előfizetők is érzékelni fogják a jobb szolgáltatásminőséget, akik még nem rendelkeznek Hipernet-képes eszközökkel" - nyilatkozta Christopher Laska, a Telenor Magyarország vezérigazgatója, az első új Telenor üzlet megnyitóján.

A Telenor 230 üzletet átfogó átalakítási programjának első állomásaként a budapesti Pólus Centerben nyitotta meg legújabb bemutatótermét, de 2012 közepére a szolgáltató saját bemutatótermei és partnerüzletei is megújulnak. Az átalakításkor a cél a norvég vállalat filozófiájához illeszkedő, modern, letisztult és átlátható, ugyanakkor ügyfélközpontú, barátságos és kényelmes eladótér létrehozása volt. A hálózat 230 meglévő tagja mellett a mobilszolgáltató ebben az évben három új saját tulajdonú értékesítési pont megnyitását is tervezi.

“A teljes üzlethálózatunk felújítása is szerves része fejlesztéseinknek, amivel célunk a felhasználói és az ügyfélélmény fokozása, valamint egy közvetlenebb, partneri kapcsolat kialakítása. Üzleteinket a modern technológia segítségével úgy alakítjuk ki, hogy minél hatékonyabban tudjuk segíteni a vásárlókat lehetőségeik megismerésében és az optimális döntésben. A megújított üzletek megegyező minőséget és szolgáltatásokat kínálnak majd ügyfeleinknek az ország bármely pontján" - mondta az első átalakított üzlet megnyitóján Fejes Zoltán, a távközlési cég lakossági értékesítési igazgatója. A cég készülékei érintőképernyők segítségével böngészhetők, lekérdezhetővé válnak, illetve lehetőség nyílik arra, hogy az ügyfél igénye szerint, egyszerűen összehasonlítsa a kiemelt készülékeket. A kiállított mobiltelefonok jellemzői ráadásul a tartóról való leemeléskor automatikusan megjelennek az LCD-kijelzőn.

(O. G.)